loading...
مرجع خبری استقلال/کانون هواداران
اخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم استقلال

نقل و انتقالات استقلال فصل 92-93 تا کنون



# احتمالی

# قطعی

 

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران هادي عقيلي - مهدي نظري
 - جانواریو - جمشیدیان
پژمان منتظري - مهدي رحمتي

پسری از خون آبی بازدید : 493 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

فتح‌الله‌زاده: موانع برطرف شود درخدمت استقلالم


علي فتح‌الله‌زاده مي‌گويد اگر منابع مالي لازم براي استقلال فراهم شود او تيم قدرتمندي براي فصل آينده مي‌بندد.


مديرعامل باشگاه استقلال درباره وضعيت اين باشگاه اظهار کرد: جلسه‌ي خيلي خوبي با هيات مديره داشتيم. من قبلا گفته بودم که اگر مشکلات حل نشود تا تاريخ مشخصي نمي‌توانم بمانم. با اين حال در چند روز آينده براي درآمدزايي در فصل بعد تلاش مي‌کنيم. نجف‌نژاد هم برنامه‌اي به وزير ارايه داده است. تا فردا جلسات خود را ادامه مي‌دهيم و اميدواريم که درباره‌ي منابع مالي فصل بعد به جمع‌بندي برسيم.

به گزارش ايسنا ، وي درباره‌ي نشست خود با امير قلعه‌نويي گفت: تمام ريزه‌کاري‌ها و برنامه‌ريزي‌ها براي فصل بعد را با هم چک کرديم. به هر حال استقلال در فصل بعد بازي مهم‌تري نسبت به همه‌ي بازي‌هاي داخلي دارد. آسيا براي ما خيلي مهم است و هشت تيم برتر آسيا توانسته‌اند به اين مرحله راه پيدا کنند. اگر از استقلال هم حمايت کافي انجام شود و ما بتوانيم تيم خود را تقويت کنيم احتمال رفتن به مرحله‌ي بعد بسيار زياد است.

فتح‌الله‌زاده گفت: هم‌چنين درباره‌ي اردوي پيش‌فصل با قلعه‌نويي صحبت کرديم و در سفري که او به اوکراين داشت با ديناموکيف هم مذاکره کرده و قرار است احتمالا بازي دوستانه‌اي هم در اردوي اوکراين با اين تيم برگزار کنيم.

مديرعامل استقلال درباره‌ي اين صحبت وزير ورزش که گفته بود «اگر مديري کار کردن با ما برايش سخت است ما هم زياد او را اذيت نمي‌کنيم» اظهار کرد: به هر حال ما شرايطمان را به وزارت گفته‌ايم و آنها هم شرايط خود را براي ما تعيين کرده‌اند. ما اعلام کرديم که بيش از 10 ميليارد نمي‌توانيم در اين فصل درآمدزايي کنيم و باقي‌مانده بودجه را يا هيات‌مديره يا وزارت بايد تامين کنند. اگر شخص وزير کمک کند که بهتر است اما از عهده‌ي خود من درآمدزايي بيش از 10 ميليارد برنمي‌آيد.

وي ادامه داد: اين حق وزير است و ما نبايد بگوييم چرا اين‌طور برخورد مي‌کنيد. ما هم حق داريم که درباره‌ي خودمان تصميم بگيريم. من اعلام کردم بيش از 10 ميليارد درآمدزايي از توانم خارج است و اگر نشد درآمدزايي را مي‌سپاريم به کسي که بتواند بيشتر از ما به باشگاه پول بياورد. خود من هم از اين موضوع استقبال مي‌کنم.

فتح‌الله‌زاده درباره‌ي ميزان بدهي استقلال هم گفت: بدهي انباشته دو باشگاه پرسپوليس و استقلال خيلي زياد است. پرسپوليس 37-38 ميليارد و ما هم 23-24 ميليارد بدهي داريم. اما چيزي که مربوط به ماست براي فصل گذشته است که ما در حال حاضر 5 ميليارد بدهي داريم. قطعا اين مقدار بدهي براي ما در فصل نقل و انتقالات مشکل ايجاد مي‌کند و بايد روزهاي سختي را سپري کنيم. تعهداتي به بازيکنان داريم که بايد آنها را برآورده کنيم.

او با اشاره به اين‌که بودجه‌ي اين فصل استقلال از پرسپوليس و سپاهان کمتر است، افزود: بودجه‌ي اين فصل ما 22 ميليارد است که در برابر بودجه‌ي تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس رقمي نيست. چيزي حدود 12 ميليارد کسري بودجه داريم. اگر امسال اين موانع برطرف شود در خدمت استقلالي‌ها هستيم.

مديرعامل استقلال درباره‌ي اين‌که چه بازيکناني در فصل جديد به اين تيم اضافه مي‌شوند، گفت: ما امسال به خاطر اين‌که قيمت‌ها به طور کاذب بالا و پايين نشود تا زماني که به طور قطعي با بازيکني توافق نکرده‌ايم نامي از کسي نمي‌بريم.

وي، پيوستن محمدمهدي نظري به استقلال را قطعي دانست و درباره‌ي مذاکرات اين باشگاه با آرش افشين گفت: مذاکرات مثبتي با اين بازيکن انجام شده و بايد ببينيم شرايط چطور پيش مي‌رود.

فتح‌الله‌زاده درباره‌ي اين موضوع که سه باشگاه پرسپوليس، سپاهان و استقلال تنظيم‌کننده قيمت‌ها در نقل و انتقالات هستند، به ايسنا گفت: اگر واقعا به اين موضوع اعتقاد داريم بايد قوه قضاييه هم وارد شود تا اگر کسي قيمت را بالاتر برد خلافش ثابت شود. از آن‌جايي که ما زير نظر وزارت هستيم دست و بال مان بسته است اما اگر ما به خاطر اين قانون، قيمت‌هاي کمتري بگذاريم و بعد بعضي از تيم‌هاي ديگر بيشتر خرج کنند ما ضرر مي‌کنيم. بنابراين همه‌ي باشگاه‌ها بايد مرد و مردانه در نقل و انتقالات رقابت کنند.

مديرعامل استقلال هم‌چنين درباره‌ي ماندن بازيکناني مثل جواد نکونام، پژمان منتظري و مهدي رحمتي در اين تيم گفت: اين بستگي به شرايطمان دارد. تلاشمان را مي‌کنيم که آنها را نگه داريم. بايد تا دو ماه ديگر به مصاف تيم‌هاي گردن کلفت آسيا برويم و همه‌ي سعي و تلاشمان براي اين است که نسبت به فصل قبل تيم قدرتمندتري ببنديم.

فتح‌الله‌زاده در پايان درباره‌ي ديدار ايران مقابل قطر گفت: ديدار مهمي پيش روي فوتبال ايران است. اگر اعتماد به نفس داشته باشيم و از نظر روحي رواني آماده باشيم مي‌توانيم نتيجه‌ي خوبي بگيريم. قطر تيمي نيست که بتواند ايران را به وحشت بيندازد و اميدوارم سه‌شنبه شب بازيکنان ملي‌پوش مردم را خوشحال کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    جدول لیگ قهرمانان آسیا
    جدول لیگ قهرمانان آسیا:
    مرحله یک هشتم نهایی!

    مرحله رفت:
    الشباب دبی 2-4استقلال

    مرحله برگشت:
    استقلال 0-0الشباب دبی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 89,480