loading...
مرجع خبری استقلال/کانون هواداران
اخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم استقلال

نقل و انتقالات استقلال فصل 92-93 تا کنون



# احتمالی

# قطعی

 

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران هادي عقيلي - مهدي نظري
 - جانواریو - جمشیدیان
پژمان منتظري - مهدي رحمتي

پسری از خون آبی بازدید : 2541 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

نظري: استقلال را به خاطر قلعه‌نويي دوست دارم

 

هافبک فصل گذشته تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: دوست دارم به استقلال بروم و مي‌خواهم شاگرد قلعه‌نويي شوم.

محمد مهدي نظري در خصوص توافقش با باشگاه استقلال، عنوان کرد: توافقاتي صورت گرفته اما هنوز هيچ چيز صددرصد نشده است. من دوست دارم که به استقلال بروم اما هنوز در حال صحبت هستيم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: چند پيشنهاد ديگر نيز داشتم اما استقلال را به علت حضور قلعه‌نويي دوست دارم و مي‌خواهم شاگرد او باشم، اين تيم هواداران زيادي دارد و خودم هم مي‌خواهم که به استقلال بروم. صحبت‌هايي انجام داده‌ام، اما چيزي قطعي نشده است.

مهاجم سابق فجر سپاسي در مورد اينکه آيا از پرسپوليس و باشگاه‌هاي چين هم پيشنهاد دارد، يادآور شد: من اسمي از تيمي نمي‌آورم به هرحال پيشنهادهاي خوبي داشتم اما حالا تنها به پيشنهاد استقلال فکر مي‌کنم.

نظري در مورد اينکه ظرف 2،3 روز آينده قراردادش با استقلال انجام خواهد شد، يادآور شد: به هرحال تلاش مي‌کنيم که هرچه زودتر صحبت‌ها نهايي شود و توافقات صورت بگيرد.

وي در مورد اينکه جاي کدام مهاجم استقلال قرار است به اين تيم بپيوندد، گفت: به هرحال اين موضوع دست کادر فني است من جاي کسي به استقلال نيامده‌ام. هرچه کادر فني تصميم بگيرد انجام خواهم داد.

مهاجم سابق فجر سپاسي در مورد اينکه وضعيت باشگاه استقلال هم‌اکنون مشخص نيست و تغيير و تحولات در اين تيم احتمال دارد، تصريح کرد: همه اين موارد را در نظر گرفتم و مسئله‌اي در اين مورد وجود ندارد.

 

نظري با استقلال به توافق اوليه رسيد


بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال فجر شهيدسپاسي با استقلال به توافق رسيد.


محمدمهدي نظري بازيکن فصل گذشته فجرسپاسي پس از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال با آنها به توافق اوليه رسيد.

به گزارش فارس، قرار است به زودي قرارداد نظري با آبي پوشان به امضا برسد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    جدول لیگ قهرمانان آسیا
    جدول لیگ قهرمانان آسیا:
    مرحله یک هشتم نهایی!

    مرحله رفت:
    الشباب دبی 2-4استقلال

    مرحله برگشت:
    استقلال 0-0الشباب دبی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 89,457