loading...
مرجع خبری استقلال/کانون هواداران
اخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم استقلال

نقل و انتقالات استقلال فصل 92-93 تا کنون



# احتمالی

# قطعی

 

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران هادي عقيلي - مهدي نظري
 - جانواریو - جمشیدیان
پژمان منتظري - مهدي رحمتي

پسری از خون آبی بازدید : 1503 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

افشين: دوست دارم زير نظر قلعه‌نويي بازي کنم


مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هز بازيکني آرزو دارد زير نظر قلعه‌نويي بازي کند و من هم دوست دارم زير نظر او بازي کنم.


آرش افشين در خصوص اينکه گفته مي‌شود قراردادش را با باشگاه فولاد تمديد کرده اظهار داشت: من هنوز قراردادي با فولاد تمديد نکردم اما بايد بگويم توافقاتي صورت گرفته ولي هنوز چيزي روي کاغذ نيامده است.

به گزارش فارس ، وي در پاسخ به اين سوال که چرا سايت فولاد خبر از تمديد قرارداد وي داده است گفت: فقط در همين حد بگويم که همه چيز مشخص نيست و در چند روز آينده تکليفم را روشن خواهم کرد.

افشين در خصوص تاکيد حسين فرکي مبني بر حفظ اين بازيکن در فولاد گفت: زماني که با مسئولان فولاد جلسه داشتم آقاي فرکي در تهران بود و به دليل مشکل پايش در جلسه حضور نداشت. او به من خيلي لطف داشت و اميدوارم که در دور روز آينده تصميم مناسبي بگيرد.

بازيکن تيم فولاد در خصوص اظهارنظر سرپرست اين تيم مبني بر پيراهن شماره 10 گفت: اگر در فولاد باشم اين پيراهن را مي‌خواهم اما مشکلي وجود ندارد و با بازيکنان ديگر کنار مي‌آيم.

وي در خصوص پيشنهاد باشگاه استقلال و امير قلعه نويي تاکيد کرد: هر بازيکني آرزو دارد زير نظر قلعه نويي کار کند و من هم دوست دارم زير نظر او فوتبال بازي کنم. او به من چند سال است که لطف دارد و البته بايد بگويم که فرکي نيز مربي بزرگي است اما هر چه قسمت باشد آن را مي‌پذيرم.

افشين در پايان در خصوص اينکه آيا پيشنهاد خارجي دارد يا خير گفت: پيشنهاد خارجي هم داشتم و البته منتظر ماندم تا ليگ‌هاي اروپايي تمام شود چون فصل نقل و انتقالات آنها بيشتر است. اما در مجموع در چند روز آينده تکليف تيم جديدم را مشخص مي‌کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    جدول لیگ قهرمانان آسیا
    جدول لیگ قهرمانان آسیا:
    مرحله یک هشتم نهایی!

    مرحله رفت:
    الشباب دبی 2-4استقلال

    مرحله برگشت:
    استقلال 0-0الشباب دبی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 89,467